PERUUTUS / PALAUTUS
Tilauksen peruuttaminen ja tuotteiden palautus
Meille asiakastyytyväisyys on tärkeä asia ja pyrimme valitsemaan valikoimaamme vain parhaat ja laadukkaimmat tuotteet. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät kuitenkaan miellytä sinua, on sinulla kuluttajana 14 päivän peruuttamisoikeus seuraavia ohjeita noudattaen.
Peruuta tilaus ja palauta käyttämätön tuote
Kuluttajana sinulla on oikeus peruuttaa tilaus ja palauttaa käyttämättömät tuotteet 14 päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta. Tuotteiden palautusaika on 14 vuorokautta laskien siitä, kun paketti on sinulle luovutettu.
Huomioithan seuraavat seikat:
Tuotteen kunto:
Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen on oltava käyttämättömiä, samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa sekä täysin myyntikuntoisia. Tuotepaketteihin ei saa tehdä mitään merkintöjä. Huomioithan, että tuotepakettien suojana on aina pakkausmateriaali, mihin tulee kiinnittää palautustarrat ja kirjoittaa palautuskoodit yms.
Tuotteeseen liittyvät tavarat/ohjeet:
Kaikki tuotteeseen liittyvät tavarat (ohjeet, tuotepakkaukset yms.) on palautettava tuotteen mukana sekä mahdolliset bonus-tuotteet.
Tuotteen puhtaus:
Palautettavan tuotteen tulee olla puhdas eikä siinä saa olla eläinten karvoja, pölyä tai muita roskia.
Peruuttamisoikeus ei koske
Kuluttajansuojalaissa on määritelty tuotteet, joita peruuttamisoikeus ei koske, kuten mittatilaustuotteet. Näihin kuuluvat esimerkiksi hääkimput, kuvausseinät, kukkakaaret sekä muut tuotteet, joihin määrittelet värin tai muita olennaisia ominaisuuksia.
Huomioithan, että kokoamista tai asentamista vaativien tuotteiden suhteen sinun tulee tehdä peruuttamispäätös ennen tuotteen kokoamista tai asentamista. Koottu tuote katsotaan käyttöön otetuksi.
Peruuttaminen
Ilmoita meille tilauksesi peruuttamisesta sähköpostitse ENNEN palautettavan paketin lähettämistä. Tämä on tärkeää, jotta osaamme odottaa sinulta saapuvaa pakettia ja käsittelemme peruutuksesi mahdollisimman nopeasti paketin saavuttua meille.
Palautuslomake:
Liitä
AINA
paketin mukaan palautuslomake tai kirjoita siinä pyydetyt tiedot paperille. Palautuslomakkeen voit ladata sivun lopussa olevasta linkistä. Ilman palautuslomaketta palautuneesta tilauksesta emme voi taata hyvitystä, koska palautuksen ohjaaminen oikeaan tilaukseen ei onnistu. Jos lähetyksen mukana ei ole palautuslomaketta, veloitamme selvitysmaksun vähintään 20 €.
Pakkaaminen:
Pakkaa tuotteet huolellisesti käyttäen alkuperäisiä suoja- ja pakkausmateriaaleja. Olet vastuussa tuotteiden ehjänä perille saapumisesta.
Sähköinen saapumisilmoitus:
Käytä lähetyspalautuksessa sähköistä saapumisilmoitusta ja ilmoita meidän puhelinnumeromme ja sähköpostiosoitteemme lähetystä tehdessäsi.
Tilauksen peruuttamisesta ja tuotteiden palautuksesta aiheutuvat palautus- ja käsittelykulut ovat asiakkaan vastuulla.
Palautusosoite
Namukori Oy
Loimijoentie 94
32440 ALASTARO
+358469680596
Maksun palautus
Kaikki peruutukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Palautuspaketin saavuttua ja sen tarkistettuamme teemme hyvityksen aina tilauksessa käyttämäsi maksutavan mukaisesti. Hyvitys tehdään mahdollisimman nopeasti, kuitenkin 14 päivän kuluessa paketin saapumisesta.
Mikäli palautettu tuote on vaurioitunut, jälleenmyyntikelvoton tai käyttöön otettu, on Hääkoriste.fi:llä oikeus periä arvonalennus tuotteen alkuperäiseen arvoon saakka. Mikäli tuote on tahriintunut, siinä esiintyy eläimen karvoja tai pölyä, johtaa se automaattisesti tuotteen palautuksen hylkäämiseen.
Mikäli olet palauttamassa tuotetta, joka on tilattu laskulla, huolehdithan maksusta normaaliin tapaan eräpäivän mukaisesti. Palautuksen vastaanotettuamme teemme hyvityksen sinulle, mikäli palautus voidaan ehtojemme mukaan hyväksyä. Mahdolliset muistutusmaksut jäävät asiakkaan hoidettavaksi, mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivän mukaan.
Kampanjat ja Bonus-tuotteet
Mikäli tilaus sisältää kampanjakoodilla saadun edun, alennuksen tai ilmaisen toimituksen ja tilauksen peruuttamisen jälkeen tilauksen arvo jää alle kampanjassa osoitetun minimisumman, alennus peruuntuu tai pienenee. Erotus veloitetaan palautettavasta summasta.
Jos tilauksesi mukana on tullut maksuton bonus-tuote (kaupanpäällinen, kylkiäinen tms.) ja kampanjan ehdot eivät tuotteiden palauttamisen jälkeen enää täyty, palauta bonus-tuote palautuksen mukana. Palauttamattomista bonus-tuotteista peritään niiden arvo.
Reklamaatio
Mikäli sinulle toimitettu tuote on väärä, viallinen tai vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta. Lähetä kuvat ja lisätiedot tilauksestasi sähköpostitse viipymättä tai viimeistään kolmen (3) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Reklamaatio tulee tehdä ennen tuotteen kasaamista tai asennusta. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Säilytä aina myös vahingoittunut kuljetuspakkaus.
Ensisijaisesti vaurioituneen tuotteen tilalle toimitetaan aina uusi vastaava tuote. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa, hyvitys on korkeintaan tuotteen summaa vastaava summa. Mikäli kuluttaja-asiakas haluaa tällaisessa tilanteessa peruuttaa tilauksen, sovelletaan normaaleja peruuttamisehtojamme ja tilausta ei käsitellä reklamaationa.
Muuta
Hääkoriste.fi ei hyväksy tilauksen peruuttamista, joka on tehty ilman yhteydenottoa tai hyväksyttyjen peruuttamisohjeiden noudattamista. Tällaisessa tapauksessa toisen osapuolen katsotaan rikkovan sopimusehtoja ja Hääkoriste.fi toimittaa paketin takaisin asiakkaalle tämän kustannuksella tai pidättää palautettavasta summasta toimistomaksun 20€.
Yritysasiakkailla ei ole kuluttajasuojan määrittelemää palautusoikeutta.